Online Diary Never Walk Alone ^^: Kisoh lame :'(

Saturday 23 November 2013

Kisoh lame :'(

Assalamualaikum, Selamat pagi jugokkk :)
K, harinie tetiba ex lame datang mularrrrrrrr.
Tujuan? K ckeen dokk tahuu bakpe tibe tibe.
Setiap kali ckeen post mende mende kat wechat,
Perabih belake sereme dea like, ade gok komen.
Pahtu tetibe ungkit kisoh lame, apekah?
Bile ckeen post gambo kat moment, ye jeles.
Huhh, tadi ckeen ade post gambor nge anok sedare.
Dea komen, >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ewan : Kin? Anok mu ke tuh?
Ckeen : Holaa laa wan aa. Bakpe?
Ewan : Mu nipu aku ork? Kabo laa mende mu cakap 
tu nipu jee kin.
Ckeen : Lakkkk, wan. Anok aku ah tuhh. Dok caye or.
Ewan : Tapelaaa kin. Aku anggap nie mimpi jelaa.
Ckeen : Doh mu ea bakpe wan?
Ewan : Beno aku sayang ag ke mu. Aku nyesal ajok mu 
putus arituuuu.
Ckeen : Chat aa wan. Doklek ngat org bace pasal kite ea.
Macam nok kabo aku wat kenat ke mu.
Ewan : k.
Pahtuuuu ckeen chat ahh nge dea, banyokkkkkk dok kene.
Hmmm, dea Kabo. Nyesal ajok putus.
Maaf laa wan. Aku bukan nok sekse mu, tapi nok ajor mu.
Aku takdok hati doh ke mu, yee dulu mmg aku syg mu.
Tapi buat kedue kali? Maaf ah wan. Aku dokleh time mu.
Hmmmm, ye kabo. Bnyk bnyk puang dea jupe seme dok same ngn aku.
Huhhh! Wan. Wan. Sapaaa bile nok ginie, mikir tah depan.
Maybe jodoh aku bukan nge muuuu wan. Aku caye mu ckp.
Sebab mu cakap gune kejujuran. Keikhlasan nampok auw dok.
Tapi kadang kadang aku siang ke mu. Aku bukan nok ajor mu maenkan perasaan org.
Tapi series! Aku dokleh terime mu EWAN :/
Kitee kawan ag ea :) Heheeee Rindu nok bisik kat linge mu.
Pahtuuuu jerit, setokkkk karungggg paaaa muuu wan.
Hehehe dohdoh ckeen. Kisoh lameee lakeeeeeeeee.
Lacorrr idop baru lokkkkk eaaa :)  Hahahaha.
Okayyy aaaa. Malam minggu? Tido awal. Dahal kul 3 doh orrr.
Wengggg!! Wengggg!!! Zzzzzzzzzzzzzzzz!! Nite lakoo beby :*


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen