Online Diary Never Walk Alone ^^: Aku yang dulu, mungkin bukan yang sekarang.

Thursday 9 January 2014

Aku yang dulu, mungkin bukan yang sekarang.

Hari demi hari telah ku lewati. 
Akhirnye, keinsafan doh terpancar jelas.
Tapi aku je yang dok bersedia lagi.
Huhh, hari hari mikir mende kesudahan hidup aku.
Bile mikir mikir, komfem teringat BOTAK dalam citer JUVANA.
Sebab, dalam citer JUVANA. Ade satu scene yang botak cakap.
"Kau rase Allah ampunkan tak orang yang tak pandai baca al-Quran"
Ayat memang dalam gile gile. Hmmmmmmmmmmm
Andainyelaa dapat putarkan saat waktu,
Aku akan perbaiki segala kesilapan lalu.
Kaklong cakap ================
"bljr dr kesilapan..skali gagal x brerti gagal utk selamenye..
bangkitlah wahai Ckeen Loly.." 
Terime kasih yang sudi support aku dari belakang.
Kalu takdok sape sape belakang aku, mungkin aku reboh.
Cukup laa sekali mende nie jadi pengajaran dalam hidup.
Aku dok rele doh, nok tanggung deritaaa. Kene HINE.
Sehine HINE aku, aku ibarat HINE lagi ke mok ayoh aku.
Dengan silap yang aku buat, mesti orang akan tengok mok ayoh.
Sumpah nyesal, dulu dulu dok dengor cakap mummy.
Bile jadi gini, nok undur balik memang dok la wehhhhh.
Kadang kadang, aku sedih mende yang timpe aku nie.
Tapi dok gune la bazirkan mase, sebab memang saloh aku.
Hati memang terluka, tapi takkan aku nok tunjuk ke orang?
Aku kuat wehhh, katang, tapi bile melibatkan FAMILY.
Aku jatuh reboh lalu tersungkur dengan kate kate cacian orang.
"JANGAN CKEEN, KATE KATE TU SETANG BELAKE,
MU KUAT KATANG KAN, DOKKAN DOKLEH WAT BODO JE,
MANUSIE DOKLEH TENGOK KITE SENANG SIKIT"
Serious, aku takdok tempat ngadu. Cume blog nie jeeee.
Aku nok cerita kat kakak? Tapi dea dok paham aku.
Aku  nok cerita kat mummy? Mummy pown salahkan aku.
Aku nok cerita kat abang aku? Yang dok mikir orang.
Terime kasih lahh sape yang wujudkan blog nie.
Terime kasih banyok banyokk :)
Lepas nie, aku nok bangkit semulaaaaaa.
Nok bersih name aku yang koto busuk belakeeee.
Ya Allah, bantulah umatMu menuju jalan yang diredhai Mu.
Aminnnnn :) 
TERSENYUM WALAU SERIBU DUKA KU SELITKAN DALAM SENYUMAN.
Terima kasih Ya Allah, kuatkan semangat aku sampai ke hari ini.
Terima kasih Family, bagi semangat untuk aku balikkkk.
Terima kasih Kawan, bagi kate kate yang bangkitkan aku.
Terima Kasih jugok musuh, bagi aku sedor.
TERIME KASIH Belakeeeeeeeee sayanggggggg :*

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen